Random updates (golden globes, las vegas) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Brechtje Moen - WaarBenJij.nu Random updates (golden globes, las vegas) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Brechtje Moen - WaarBenJij.nu

Random updates (golden globes, las vegas)

Blijf op de hoogte en volg Brechtje

23 Januari 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Even een paar random updates over de afgelopen weken. Deze eerste twee weken zijn echt voorbij gevlogen.
Vorige week zondag ging ik eerst om 12 uur pannekoeken eten in de gemeenschappelijke ruimte die we bij de residentie hebben. Lekkere dikke amerikaanse pannekoekjes met stroop Daarna ging ik met nog drie meiden met de bus op weg naar Beverly Hills om te kijken of we nog wat konden zien van de Golden Globe Awards die die avond zouden zijn. Dat was nog een heel gedoe, maar met de hulp van een aantal aardige Amerikanen op de bus was het uiteindelijk toch gelukt. Bleek dat we een beetje laat waren en dat de meeste sterren al voorbij waren gekomen, maar uiteindelijk toch nog Emma Roberts en kort daarna Tom Hanks voorbij zien komen! Supergaaf natuurlijk. Toen alle auto’s met beroemde mensen geweest waren gingen we nog even wat eten bij de subway en daarna weer de weg terugzoeken naar Torrance. Toen hebben we toch maar vanaf Santa Monica de taxi genomen want hoe dat bussensysteem hier werkt snap ik nog steeds niet helemaal ;)
Afgelopen weekend ben ik in Las Vegas geweest, supervet was dat! Vrijdagavond was er een party bus waarmee we door Las Vegas gingen rijden, superleuk natuurlijk. Veel nieuwe mensen ontmoet waarvan ik de namen natuurlijk allemaal al weer vergeten ben. Bij het Las Vegas sign konden we uitstappen om foto’s te maken waarbij ik na een tijdje opeens twee mobiels vasthad zonder te weten van wie die andere nou weer was ;P Er waren twee verschillende groepen waarvan de bussen na elkaar gingen waardoor Lotte en ik de tweede bus sneaky ook gewoon weer opgingen. Het hotel waar we sliepen was echt enorm, we zijn dan ook meerdere keren verdwaald. In het hotel was onder andere een groot casino, een theater, allerlei winkels en een zwembad. Onze kamer was ook supermooi met een bed waar je echt niet meer uit wil in de ochtend.
Zaterdagochtend was er een walking tour door Las Vegas maar Lotte, Lilli en ik sliepen uit en hebben gewoon onze eigen walking tour gehouden. ’s Avonds naar de bellagio fountain show geweest wat wel leuk was maar erg kort. Daarna ben ik met Bas, Martine en twee andere (duitse?) meiden naar de show van de jabbawockeez in ons hotel geweest. Jabbawockeez is een dansgroep die het eerste seizoen van America’s best dance crew heeft gewonnen. Dat was supervet
Zondagochtend moesten we om 10 uur uitchecken en gingen we onderweg terug naar LA nog naar een grote fashion outlet store. Overal kortingen maar we hadden maar 1,5 uur dus heb niet superveel gekocht. ’s Avonds heb ik mijn haar geverfd, gewoon iets donkerder maar ik ben er wel blij mee.
Vanmiddag hoef ik pas 1 uur op school te zijn, de lessen zijn leuk hoewel ik nog niet echt het idee heb dat ik superveel leer. Heb ook nog helemaal geen huiswerk gehad, maar volgens andere mensen komt dat allemaal nog wel ;). De opa van mijn leraar komt ook uit Nederland wat wel grappig is. Hij begon meteen over hagelslag toen hij er in de eerste les achterkwam dat ik uit Nederland kom.

• 23 Januari 2014 - 19:23

Elly:

Wat leuk, Brechtje, ik heb van je verslag genoten! Enne...heb je nu twee mobieltjes?