Waahhh bijna! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Brechtje Moen - WaarBenJij.nu Waahhh bijna! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Brechtje Moen - WaarBenJij.nu

Waahhh bijna!

Door: brechtjemoen

Blijf op de hoogte en volg Brechtje

19 Juli 2012 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal!

Ik dacht ik schrijf vast even een reisverslag vlak voor ik vertrek;)
Nou, morgenochtend vertrek ik dus, dat betekent dat ik al om 4 uur op moet staan.. het vliegtuig vertrekt dan om 10:40. Dan moet ik 11 uur lang vliegen en dan komen we om 22:15 (plaatselijke tijd) aan op het vliegveld in Entebbe. En dan moeten we natuurlijk nog helemaal naar Mukono rijden, oftewel een hele reis haha.
Ik ben nu druk bezig met voorbereiden, mijn koffer is bijna ingepakt en hopelijk niet te zwaar..

Ik heb niet veel tijd om nu een heel lang verslag te gaan schrijven over wat ik daar allemaal ga doen enzo want ik moet zo naar mijn werk (ja dat moet ook nog de dag voor je vertrekt;)) maar ik zal wel even wat links naar filmpjes over het weeshuis aan het eind van mijn verslag zetten:)

Ik hoop dat ik snel internet weet te vinden in Oeganda zodat ik kan posten hoe het daar is.

Liefs Brechtje

links:
http://www.youtube.com/watch?v=09Fj_5LSojM

http://www.youtube.com/watch?v=FK2nqoernQo&feature=related

  • 19 Juli 2012 - 14:16

    Elly:

    Nou Brechtje, nu ik dit filmpje gezien heb, kan ik me helemaal voorstellen dat Piet en Pita blij zijn met 18 x 2 handen erbij de komende 19 dagen... Zoveel kindertjes om eten te geven, aan te kleden en om aandacht aan te geven...
    Ik hoop dat je een geweldige tijd tegemoet gaat!
    Liefs,
    Elly

  • 21 Juli 2012 - 08:45

    Joke Bosman:

    Ik ben heel benieuwd hoe je het daar allemaal vindt. Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Mukono, Oeganda!

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2012

Waahhh bijna!
Brechtje

Actief sinds 17 Juli 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 74523

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 21 Juni 2014

Los Angeles, California

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Mukono, Oeganda!

Landen bezocht: